E' meglio per athlon slot a una asus k7m step c4 o una microstar k7 pro?
E' meglio per athlon slot a una asus k7m step c4 o una microstar k7 pro?
io opterei x asus.
la mia prima x cpu amd.
affidabile e veloce.
.
k7m
The K7M is based on AMD® AMD-751 chipset with ATX form factor for the latest support in AMD AthlonTM 500MHz ~ 1GHz+ (K7) processors. Such new chipset is the first of the kind to incorporate with 200MHz FSB (Front Side Bus) in the x86 platforms. This mainboard features support for UDMA/66 data transfer, AMR slot, and JumperFreeTM Mode via BIOS setup. The additional upgrades provided include USB ports, PC Health Monitoring and Yamaha Audio. With two existing USB ports onboard, users can also upgrade with two more additional USB ports via the bundled USB connector set for greater expansion.
k7v
The K7V is based on VIA KX133 chipset with ATX form factor for the latest support in AMD® AthlonTM 550MHz ~ 1GHz (K7) processors. Such new chipset is the first of the kind to incorporate with 1.5GB PC133 / PC100 / VCM133 SDRAM capability in the x86 platforms. This mainboard features support for UDMA/66 data transfer, AGP 4X, AMR slot, and JumperFreeTM Mode via BIOS setup, etc. The additional upgrades provided include USB ports, PC Health Monitoring and AC ' 97 Audio. With two existing USB ports onboard, users can also upgrade with two more additional USB ports via the bundled USB connector set for greater expansion.
.
ah. la mia era la k7v...
Vai sulla k7v!! e tranquillo Asus è un pò come mettere i soldi in banca...... Una certezza!!! (a volte).
sicuramente una asus k7v![]()
dipende... se la microstr ha il chipset KX133 io prenderei questa...
vi spiego.. la k7m ce l'ho a casa ma con questa non supero 1 107 stabili di bus...con la msi cosa mi dite?? renderà di più??
La msi non credo abbia qualità superiore alla Asus e poi comunque il chipset 751 dell'AMD fa fatica a salire specialmente se poi la mobo non era di fattura ottima... ecco xkè AMD si era inventata lo stratagemma di mettere quello slot sulla CPU
Se riesci a trovarla io ti consiglio una K7V ... e se te lo dico io vai sicuro .... guarda quì sotto !!!!
Nel caso non la trovassi controlla se la msi monta il Kx133 ... se la risposta fosse positiva prendi quella senza ripensamenti!!
Ci sono attualmente 1 utenti che stanno visualizzando questa discussione. (0 utenti e 1 ospiti)