A quanto pare sara provabile, chi sa' le prestazioni se incrementeranno....mi riferisco nei videogiochi.........

Guardate un po cosa ho leto nel sito della Nvidia a proposito di Quadro DCC.

Introducing the NVIDIA Quadro DCC™, the premier workstation graphics solution for professional Digital Content Creation (DCC) applications. Quadro DCC is the only professional graphics solution that can take advantage of every new feature incorporated into leading DCC applications, and is certified for Discreet's 3ds max™ 4.

No other professional graphics solution offers a comparable combination of features and performance. The NVIDIA Quadro DCC opens up a new world of real-time visual effects to professional digital content artists and game developers. In addition, the Quadro DCC's same core architecture is found in the GeForce3 GPU and the XboxTM GPU, making it the ideal productivity tool for creating visual effects, character animations, and next generation games for the PC, Xbox, and other digital media platforms.

Cio significa che e' compatibile con Xbox, oserei dire ed.... oso! oso!

Ora se vi andate a leggere le caratteristiche hardware del Quadro DCC, sono identiche al Geforce3, dunque per me si ripetera' la stessa cosa del Geforce2 col GeforceQuadro e via dicendo......

Poi ho trovato pure quest'altro articolo.

http://www.xbitlabs.com/news/story.html?id=993766262


Dove fa vedere e parla della modifica per portare il Geforce3 in quadro dcc. Quanto sia veritiera non lo so, bisogna essere sicuri che funzioni prima di toccare l'hardware cmq e' un bel vedere.

Vostre impressioni ?

[Modificato da Blade^R il 21-07-2001 alle 15:06]