Sulla serie HD5XXX io li trovo spettacolari, colori belli brillanti non sembrano neanche i Catalyst :D
tantaroba davvero, vi dico solo che nel gioco che utilizzo ora ho avuto un boost di 25 fps.. :smt045
Sono i parenti di quelli che ho usato sulla HD 6990, niente male a questo giro!
10-03-2011, 15:14
brugola.x
Quote:
Originariamente inviato da betaxp86
Sono i parenti di quelli che ho usato sulla HD 6990, niente male a questo giro!
sono a dir poco entusiasta di questi driver :smt045
chi mi conosce sà che di solito non sono "tenero" con i giudizi quando si tratta dei Catalyst ma questo giro hanno fatto davvero un lavoro come si deve e gli và riconosciuto il merito. Tanto di cappello, davvero :smt023
PS se a qualcuno può essere utile è anche uscita la versione beta dell'Adobe Flash Player, la v.10.3.180.42 Beta 1. L'ho installato assieme al nuovo driver Catalyst e devo dire che è tutta un altra musica. Il download della nuova versione beta del flash player, sia per IE che per gli altri browser è possibile farlo presso FileHippo.com .
14-03-2011, 23:30
erfass
gerry che parla bene dei catalyst ?!?! mi sa che mi tocca installarli sul pc da test ^^
grazie della segnalazione
15-03-2011, 20:46
.fabioss.
ragazzi mi consigliate di aspettare, tanto ormai ci siamo, i catalyst 11.3 ufficiali oppure installo questi?
15-03-2011, 21:32
brugola.x
Quote:
Originariamente inviato da erfass
gerry che parla bene dei catalyst ?!?!
su altre configurazioni non sò ma sul mio pc vanno da dio, mi sembra di aver cambiato vga. Secondo mè non è farina del loro sacco.. se li sono fatti fare :asd
con la mia vga, una HD 5870...
Up to 23% performance improvement in Aliens vs. Predator
up to 22% performance improvement in Batman: Arkham Asylum
Up to 26% performance improvement in FarCry 2
Up to 35% performance improvement in Lost Planet 2
Up to 30% performance improvement in Metro 2033
con le HD 6800 e HD 6900..
Up to 70% performance improvement in Civilization V
Up to 49% performance improvement in Call of Duty: Black Ops
Up to 23% performance improvement in F1 2010
Up to 21% performance improvement in Wolfenstein MP
Up to 15% performance improvement in Tom Clancy’s H.A.W.X
Up to 17% performance improvement in S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
Up to 28% performance improvement in Metro2033
Up to 33% performance improvement in Left 4 Dead 2
Up to 26% performance improvement in FarCry 2
Up to 15% performance improvement in Crysis Warhead
Up to 50% performance improvement in Unigine Heaven
Up to 22% performance improvement in Batman: Arkham Asylum
Up to 19% performance improvement in Aliens vs. Predator
altro che balle... se non è un miracolo questo.. :LOLgoku;
....e f1 2010....:smt118
scusa la mia solita ignoranza,ma adobe flash player cosa centra con i giochi?:surprise
15-03-2011, 23:15
brugola.x
Quote:
Originariamente inviato da mochette
....e f1 2010....:smt118
scusa la mia solita ignoranza,ma adobe flash player cosa centra con i giochi?:surprise
con il pc ci giochi e basta?? io, nel limite del possibile tengo sempre tutto aggiornato
Key new capabilities in Flash Player 10.3 include:
Media Measurement — Measuring video just got easier. With Flash Player 10.3 and Adobe SiteCatalyst®, developers can implement video analytics with as little as two lines of code. Analytics solutions can use a new set of open APIs to easily implement consistent video analytics irrespective of implementation or delivery protocol. Media Measurement for Flash allows companies to get real-time, aggregated reporting of how their video content is distributed, what the audience reach is, and how much video is played.
Acoustic Echo Cancellation — Flash Player 10.3 enables developers to create real-time online collaboration experiences with high-quality audio, such as telephony, in-game voice chat, and group conferencing applications. Developers can take advantage of acoustic echo cancellation, noise suppression, voice activity detection, and automatic compensation for various microphone input levels. End users will be able to experience higher quality audio facilitating smoother conversation flow, without using a headset.
Integration with browser privacy controls for managing local storage — Users now have a simpler way to clear local storage from the browser settings interface – similar to how users clear their browser cookies today. Flash Player 10.3 integrates control of local storage with the browser’s privacy settings in Mozilla Firefox 4, Microsoft Internet Explorer 8 and higher, and future releases of Apple Safari and Google Chrome.
Native Control Panel — Flash Player 10.3 provides users with streamlined controls for managing their Flash Player privacy, security and storage settings. Windows, Mac, and Linux users can access the Flash Player Settings Manager directly from the Control Panels or System Preferences on their computers.
Auto-Update Notification for Mac OS — Flash Player 10.3 supports automatic notification of software updates on Mac OS, making it easier for Mac users to stay current with new capabilities in the latest version of Flash Player.